Sarelle geçmiş olsun canım anlattigin , gripten gibi geldi bana.
Su aksa şakır şakır akarmis.
Bende sızma oldu. Camasirda hafif ıslanma oluyordu. Dr azalmış ama tehlikeli değil sadece fazla değil dedi.
Ama çok terliyorsan da islanabilir. Zaten bebeği tehlikeye sokacak su akması , anlaşılır net şekilde gelir.