Mrb kızlar 17+5 haftalık bebeyim geçen gün yeşil gibi bir akıntı oldu ve o aralar aşırı kusmam oldu hala da kusmalarım arada oluyor akıntım da hala oluyor ama yeşil değil bu defa şeffaf ve beyazımsı gibi böyle yapış yapış hastaneye de randevum salı gününe buldum pek bulamıyorum doktoruma sıra normal mi sizce ikinci gebeligim bu arada ama ilk gebelikte hatırlamıyorum