Glsnerbss Merhaba kızlar 14.haftadayım kalça da ve belde kramp gibi ağrılarınız oluyor mu benim çok şiddetli olmaya başladı endişeleniyorum..🥹
Momy9861 Glsnerbss 13+5 iz bizde, sırt ağrısı oluyo bendede,arada kramlar var tabiki. Birde sabah kalktığımda uyuşma oluyor kalçada ağrı vs, perşembe randevum var doktorumla konuşacağım
Nihal1907 Glsnerbss Bendede aynısı oldu hatta beş aya kadar cektım sol bacağım kitleniyor yürüyemez oluyordum sonra sağ bacağıma gecıyordu ağrı kendımı dınledım baktım ben çok ıs yapınca egılıp doğrulunca sonrasında bu ağrı çıkıyor ortaya artık daha dıkkat etmeye başladım bel fıtıgından suphelendıler ama umarım degıldır yedıncı ayımdayım gectı o ağrılar ama magnezyum kullanıyorum onun etkısıde olabılır doktoruna söylersen sanada baslyabılır
esmaerdemir Glsnerbss hiç korkma süt soda vs iç her gün iyi gelir bende de oluyordu 32 haftalık oldum hala da oluyor ara ara
Glsnerbss Civciv53 hayır henüz başlamadık hiçbir vitamin kullanmıyorum.Renesis max verdi doktor balık yağlı oda beni çok kötü yapıyor diye içmiyorum
Civciv53 Glsnerbss doktorunuzla konuşup mutlaka magnezyum isteyin çok iyi geliyor ağrılara ben 12. Haftamdan itibaren kullanıyorum. Riskli gebeyim serklajlıyım ağrı ve kasılmaları azaltıyor magnezyum
Anneelikk Glsnerbss 14+3 sırt ağrısı bacak kalça ağrısı çok şiddetli var geçmiyor da doğuma kadar da sürer ilk gebeliğim de de oyle oldu
Nskan Merhaba bende de aynı sorun vardı doktorum çok normal olduğunu söylediğini ancak magnezyum vs vermedi