Gizemnur17 şekerinize ve kan değerlerinize baktırın şekeri olan insanlarda da oluyormuş duyduğum kadarıyla bende de kan pıhtılaşması sorunu var Genelde bir bölgede uyuşma yapıyor benim genelde elim hissizleşiyor uyuşuyor ya da dudağımda seyirme çekme oluyor sanki dediğiniz gibi doktora gitmişsin de iğne yapmış dudağının bir bölgesini hissetmiyorum gidip baktırmanızda fayda var diye düşünüyorum