Kbra7777 BEN İLK 4+5 DE Mİ ne gitmişitiim doktor daaha erken demişti sağolsun muane ücretimide geri aldım haftaya istediğin tarihde gel demişti ben de 10 gün snra tekabül eden gün gittim 6 haftalıktı tam olarak ama ultrasonda 4+6 çıktı geç döllenme olmuş sanırım ama çok şiddetli sancım ya da kanamam filan olsa idi hemen gidecektim bi terslik hissedersen hemen git bence ama en azından bi hafta daha bekleyebilirsin.
Ceydan Gulsennnnb kac haftaliksin şuan kaçıncı haftada keseyi gördün ben geçen cumartesi günü gördüm yarında kalp atışı için gidicez çok heycanliyim
Nisan35 Çok teşekkür ederim arkadaşlar herkese. Ben bugün sağlık ocağına gittim hcg kaç olmuş baktirayim diye. Orfan çıkan değere göre gidicem doktora