lalhiguk 13. Haftada şiddetli baş ağrısı yaşadım tam 1 hafta, ne gece ne gündüz hiç geçmedi dediğiniz gibi baş ağrısıyla uyandım hep parol vs fayda etmedi, sonra geçti 14. Hafta el ayak kaşıntısı geldi 1 hafta da onu çektim, şuan 15teyim boğazda yanma hissi var sanırım reflüden oluyor. Allah yardımcımız olsun, baş ağrısı çok fena inşallah geçer sizin de tez vakitte