Belinya Kızlar 12 gün önce çatlatma iğnesi vuruldum aşılama yapıldı 10 gün önce ve ben dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce biraz daha beklemeli miyim testi tekrarlamak için yoksa olsaydı zaten çıkar mıydı sizce
Aysinnn Belinya valla canım benim ikinci aşılamamda 16 güne kadar silik çizgi çıktı negatife dönmedi gittim kan verdim negatifti ertesi gün de regl oldum yani belli olmaz iğnenin etkisi gitmiş olabilir aşılama olalı 10 gün olmuş 12-13 günunde test yap inşallah güzel sonuç alırsın 🌸
Belinya Aysinnn benimde 13. Günüm bugün ama benim yumurtlama geç olduğu için bugün adet günüm normalde bakalım bekliycem bir kaç gün daha
_Mommy_17 Belinya bende ovitrelle olmuştum bana koldan yaptılar.o ay 2 tane yumurtam büyümüştü. Benimki tutmadı. İnşaallah sizin ki tutar. Bende hayırlısıyla 5 gün sonra tekrar gideceğim. Yine deneyeceğim bakalım
Belinya Belinya Aysinnn doktor 15 gün sonra test yap dedi adet olmazsan ama sabirsizlik yakami bırakmıyor maalesef😊
Aysinnn Belinya kanı bilmiyorum ama idrar testini 12-13. Gün yap derim ya da doktorun dediği günde yap
Belinya Aysinnn evet canm ama aklımdan bir cikabilse rahatlicam ama akşam olsun gün geçsin diye dua ediyorum resmen yaa
Belinya _Mommy_17 inşallah szinde tutar bu sefer ama benimki olmadı sanırım çünkü azonce pembemsi bir leke oldu sabirim adet olucam.
Umuttayorulur Benim çok bel ağrım oldu aslında emin de değilim bel mi yoksa böbrek mi sizde de olmuş muydu ağrı şuan 5. Gün