Aysgl123 24.12.2018 de doktor randevum sonucu normal beklerken sezeryana döndük. Nst de sanci çıkmadı ve doktorum iri bebek olabileceğini söyledi. Ben de kabul ettim. Salı gün 25.12.2018 de bebisimi kucağıma aldım. Ilk iki gün çok zordu. Keşke normali bekleseydim diye cok pisman oldum. Cunku bebisinizle ilgilenemiyorsunuz. Sütüm gelmedi hala daha sıkıntılı🙄 tavsiye olarak süt için mutlaka hamilelikte hazırlıklara başlayın göğüs uçlarim suan felaket 🙁 bu süreçte mama desteği vermek zorunda kaldım. 3. Gün bebeğimle ilgilenebiliyorum şükürler olsun. Çok güzel bir duygu allah hepinize sağlıkla nasip etsin.
Newmom Aysgl123 sütünün gelmesi icin ne yapıyorsun? Allah bağışlasın bir ömür... bir de biberonla mi verdin mamayı
Aysgl123 Newmom bol bol sıvı alıyorum. Mama desteğini kaşıkla veriyorum o yüzden beni emmeye devam ediyor. Ikimiz de ısrarla mücadele ediyoruz
SedaEmir Süt için duş veya imkan olmadığında göğüslerinize dayanabileceğiniz sıcaklıkta ıslak havlu ile kompres yapabilirsiniz süt kanallarının açılmasına yardımcı oluyor .Tabi en güzel süt yapan besin de su .Günde 2,5 -3litre içmeye çalışmalı.