eda006 9 buçukta burda ol dediler 10 40 da doğuma aldılar önce odaya çıkıyorsun hemşire oraya geliyor tansiyon falan ölçüyor önlük falan giydiriliyo sonra tekerlekli sandalye ile ameliyathaneye aldılar beni girerken helallestim herkesle içeri girip yatınca sedyeye annemde gelse olurmu demistim ☺️içerde çok uzun sürmedi sanırım bı beş 10 dk içinde uyuttular