mrvkrbyk Göbek bağı düşene kadar yıkamak önerilmiyor.Yıkamak yerine nemli bir pamuk bez veya temizleme pamuğunu ılık suda ıslatarak bebeğinizin vücudunu silebilirsiniz.Ben göbek bağı düşene kadar hergün o şekilde sildim.Ben sezeryan olduğum için hastaneye geldikten 1 gün sonra duş aldım