Kubrakeskim Merhaba. 5+5 haftalığım. 2 gün önceye kader aşırı bir açlık hissim vardı. Şimdi kayboldu gebe olmadan önceli halim gibiyim. Sebebi ne olabilir yaşayan var mı böyle bir şey acaba ?
tugcesakzci Kubrakeskim belirli dönemlerde iştah artması veya azalması normaldir. Genellikle belirtilerin en yoğun yaşandığı ilk trimesterda iştah azalması görülür. Ben bulantılar yüzünden sadece salata falan yiyebiliyordum onu bile canım istemiyordu
Niloyaaaaa Kubrakeskim Benim hiç bulantım olmadı ona rağmen ilk haftalarda iştahım azalmıştı normal şeyler bunlar hiç kafanıza takmayın ilerleyen haftalarda zaten iştahınız çok artacak 🥴😅
Kubrakeskim Bulantım ya yok aslında çok şükür ki 🙏. Dilerim kötü bir şey değildir teşekkürler :) tugcesakzci