MunireSavk9 Canlar nasılsınız Ben hiç uyuyamadım bu çocuk içerde napıyor acaba🤔 belimi kırmaya çalışıyor sanırım belim nasıl agrıyor anlatamam karnım acıyor sağa yatıyorum sağ taraf sola yatıyorum sol taraf 🤔 bi Öneri yapın ne olur
Nazandeniz Aynen bizimki de öyle sürekli hareket halinde ama o kadar çok bekledim ki , bu olanların hepsine şükrediyorum 🙏🙏🙏
MunireSavk9 Nazandeniz şükür sebebimiz tabiki her yaşanana eyvallah 🙏❣️Varlığı yeter onların 💙💖 Ama baya agrım var suanyatamıyorum 19 haftayı bitirdik şükürler olsun 🙏❤️😘