genc2kizannesi 10günlük oldu 5.günde göbeği düştü ama 5gündür düştü düşeli göbek deliği lekelenir şekilde kanıyor, yaşayan var mı
tugcesakzci genc2kizannesi doktorumuz düştüğünde kanama olabileceğini normal olduğunu söylemişti bize. Ama siz de kendi doktorunuza danışın bi ne olur ne olmaz
Serendipity16 genc2kizannesi gebelik okulunda kanama falan olursa muhakkak doktora gösterin demişti bence sizde gösterin
hunilimom genc2kizannesi kanama zibina geçecek kadarsa kokulu ve akıntı devam ediyorsa hastaneye gidip iğne vururlar veya yakarlar
ilknur_cinar1 Siz yinede doktorunuza danışın. Bnm oğlumun kanama değerlerinde sıkıntı varmış o şekilde anlaşıldı
Seymaaogretmenn12 Kanama devam ediyorsa k vitamini iğnesi yapıyorlar canım benim bebeğime de yaptılar .