Elanyr Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza korku elbettek ki oluyor ama kendini ne kadar korkutup strese sokarsan okada zor olur süreç rahtladığın zaman bedeninde rahatlıyor bende ilk doğumumde çok korktum çok gerildim çok strese girdim ve hep kendim yapmışım aslında bunu çünkü nasıl birşeyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Üçüncü gebeliğiini yaşıyan biri olara kendini asla ürkütme ve strese sokma süreç başladığında bunu yapıp yapamayacağını sen kendin karar vereceksin bu yüzden normal veya sezeryan tamamen senin kendi mental salığına bağlı sen sadece üzerine düşenleri yapmaya çalış ve moralini tüksek tut☺️