Betull0000 bak sana şimdi ne anlatıcam belki örnek olur bırakmana vesile olur . Annem bana hamilyen sigara içmiş stresten üzüntüden kaynana koca derdinden . Ve bi süre sonra bunlar çoğalmış çoğaldıkça içmiş . Ve ben doğduğumda ağzımın içi siyahmış ve doktorlar bu çocuk ölür gözüyle bakmışlar . 7 gün boyunca ağlamamışım . Emmemişim . Sonradan sonraya iyileşmişim ve gelişim geriliği oluşmuş . Bünyem çok zayıf ve 14 yaşında bi çocuğun bedenine sahibim . Hamilelikte tüketmeyin lütfen . Gerçekten çok zararlı , en başında bırakman gerekiyor sonra vicdan azabı çekersin .