msk09 12+2 cinsiyet için iki hafta sonrasına randevumuz var ama sabretmek çok zor tahminde bulunur musunuz rica etsem (https://mutluresim.com/images/2024/03/03/zgjG8s.jpg) @Ebrarabla_06
Fatos01 tgbmerve teşekkür ederim bi prensesimiz vardı birde cici bir prenses olacaksa bizde mutlusu olamaz 🥰🥰
Ebrarabla_06 msk09 kafa yapısı erkek canım erkeklerde biraz daha sert oluyor duruşlar duruşu kız duruşu ama kafa yapısı çok belirgin
Gulbahar_07 Ebrarabla_06 [https://mutluresim.com/images/2024/03/03/zgPmCF.jpg] bende tahmin istiyorum 😇 umarım fotoğrafı doğru yüklemişimdir 😂 7+4 günlüğüz fotoğrafta
Ebrarabla_06 Fatos01 benimki sadece bir tahmin canım duruşu kız bebek duruşu Kafa yapısı da öyleydi ama en kesin sonucu doktor söyler 🥰
Fatos01 Ebrarabla_06 bilmiyorum tabikide bende kız istiyor ve hissediyorum yalan yok 13+3 deyiz şuan bakalım doktor ne diycek 1 2 haftaya tam netleşir 😇😊
Fatos01 Ebrarabla_06 haa bu arada bende vanlıyım farklı yorumlarda denk gelmiştim size sizde vanlısınz galiba yada benmi yanlış hatırlıyorum 😊