Arzukamerbabur Merhaba arkadaşlar çatlatma iğnesi 21subatta yaptım ve bir haftadır adet olacakmisim gibi ağrı ve sancı var göğüs hasasiyetimde ve bel agrimda var acaba test yapsam doğru sonuç cikarmi
tgbmerve Arzukamerbabur 12-14 gün arasında doğru sanouc çıkar daha erken iğnenin etkisiyle yanlış sonuç çıkıyor
Edaacar-ozkan Arzukamerbabur Bugün 13. gün olmuş zaten normalde 14. günde test yapıyorsun istersen şimdi de yapabilirsin sonucu alırsın diye düşünüyorum ben 11. günde yapmıştım pozitif sonucu görmüştüm
Belinya Arzukamerbabur canm bende 19 subatt iğne yaptım aynı şeyleri hallaa yaşıyorum bugün adet günüm dü halaa bişey yok dün test yaptım negatifti bir kaç gün daha bekliycemm
Arzukamerbabur Belinya ben bugün test yaparım yarında kan testi yapicam canm aslında sende yapabilirsin
feridelevent_08 Arzukamerbabur inşallah güzel sonuç alırsınız🤲🏻 benim bu ay gebelik olmazsa çatlatma iğnesi yapacağım siz damardan mı yaptınız yoksa göbektenmi 🥺
Edaacar-ozkan feridelevent_08 neden ? Ayrıca doktorunuz zaten size nereden vurunmam gerektiğini söylüyor göbek yada koldan ben göbekten olmuştum
Belinya Arzukamerbabur ben bugün aşırı sancım var sanırım adet olucam canm dün gece hafif pembemsi bir akıntı gördüm
Arzukamerbabur Belinya hayırlısı olsun hepimiz için ben de normal test yaptım negatif canm bı kaç güne zaten belli olur çok ümitlenemiyorum
Belinya İnşallah senin avrdir en azından çok üzüldüm maalesef çok ağladım istemsizce çok emek vermiştim bu ay ama neyse hayırlısı olsunn rabbim guzellestiriyor demekkiii
Arzukamerbabur Belinya aynen canm hayirlisi olsun inşallah rabbim bana bu güzel duyguyu bir kere tattirmayi nasip etti çok şükür bir oglusum var 3 düşüğüm oldu ikinci çocuk istiyorduk nasip kısmet rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Belinya İnşallah senin avrdir en azından çok üzüldüm maalesef çok ağladım istemsizce çok emek vermiştim bu ay ama neyse hayırlısı olsunn rabbim guzellestiriyor demekkiii