Aysima_19 Kızlar sallanan ana kucağını bilirsiniz elele marka 6 aylığa kadar biniyorlar kullanan var mı alıp almamakta çok kararsızım ama cevremdekiler de rahat olursun onu alırsan diyorlar
Uydurbisey Aysima_19 buloyle bir şeyi ben de düşünüyorum ama şimdilik banyjorn manuel olani aldim gerekirse kiralarim diye dusundum
Gulsahgunhan Aysima_19 ben. Aldım çevremde kullanan 2 aile tanıyorm ikiside cok kurtarıcı oldugunu memnun oldugunu söylediler ama cok uzun süreli kullanılmıyormuş bebek kilo aldıkca sallamakta cihaz zorlanıyor gibi söylediler ama bnde aldım doğuma 3 ay var bakalım inş kızım sever :)
Derinmom Aysima_19 ben de çok düşündüm ama bazı cocuk sallanmayı sevmiyormus istemiyormuş sanırım manuel olup bebek hareket ettikçe sallananlardan alacagım.
Mervepera Aysima_19 nova olan mı mira mı ? Nova almayı düşünüyorum bende park yatağını aldım memnunum hiçbir i stokta yok zaten suan kaç aydır bekliyorum 😭
Aysima_19 Gulsahgunhan evet 13 kg ye kadar taşıyor ama doğan çocukların hepsi neredeyse kolik olduğundan çok iyi geldiğini söylüyorlar bende almayı düşünüyorum umarım sever iyi gelir çünkü alıp sevmeyen bebekler de varmış
Aysima_19 Derinmom bunu gün içinde kullanması için alacağım henüz nasıl bir beşik alacağımı karar veremedim bende
Derinmom Mervepera nova markasını bilmiyorum. elele markasınınkini görmüstüm ben de ama max 9 kilo tasıyormus sanırım. bebek ayaklanmaya basladıkça da tehlikeli olabilir gibi geliyor baglanmakta istemiyorlar bilemedim.
Mervepera Derinmom büyük ihtimalle dediğin mira olan modeli 9 kg dediği anne yanı katı 0 18 kg yazıyor kiloda
Ahsksdk Aysima_19 bebeğim henüz doğmadı ama bende aldım kendi sitesinden aldım fiyat olarak da uygundu bence denemeye değer bi ürün çok rahat olacağını düşünüyorum tabi bebeğimde severse🥰
Mervepera Derinmom Bu muydu dediğiniz yoksa 🤭 Ben joie nin kullandım bir kaç ay ya kullandk ya kullanmadı yeni dogdugu dönem hareketlenince durmadı kendi hareket ettikce salananda durdu kızım oda emeklemeye baslayana kadar ondan sonra hiç bir sekilde zapt edilmiyor zaten
Aysima_19 Mervepera bunlar aslında çok mantıklı hem yerde ana kucağı şeklinde hemde anne ya o olarak kullanılıyor hemde kilo seviyesi daha fazla ama maalesef bir türlü bu modelin stoğunu getirmiyorlar yolsa direkt bunu alıp kullanacaktım başka hiçbir şeye gerek duymadan
Derinmom Mervepera haaa anladııım 🤣 bende hani sadece sallananlar varya 0-9 kilo olanlar 4 moms gibi olanlar onlardan bahsediyorum 🤣🤣🤣🤣 bunlar iyimişti.
Aysima_19 Mervepera ayy inşallah gelir tam da martta almayı düşünüyordum ana kucağını direkt onu alırım