keremtahamom_ İsim seçmek gerçekten çok zormuş tam olarak içime sinen bir isim olmuyor başta beğensem sonra beğenmemeye başlıyorum bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim
Gulsahgunhan keremtahamom_ 26. Haftaya geldik kızımız olucak hergün fikrimiz değişiyor bir türlü karar veremedik ama sanırım umay ısmini koyucaz ama içimize sinen bir isim bulamadık :)
ressamanne_ keremtahamom_ erkek ismi koymak daha kolaymış valla 🙈 umay ı beğeniyordum onuda aşırı duymaya görmeye başladım Işıl koyacağız muhtemelen ✨🧚
keremtahamom_ 1zehrs fikir alayım dedim o da çare olmadı herkesin zevki fikri farklı daha çok kafam karışıyor ama sanki sormadan da karar veremiyicem gibi😅
1zehrs keremtahamom_ sanki hiçbir isim benim Nadide bebeğime uymaz yetmez gibi 😂😂 annelik delilik ya😅
keremtahamom_ Gulsahgunhan biz de 24+6 erkek bebişimiz, Kerem en çok içime sinen ama yine de bilemiyorum babası da iki isim olsun diyor