Aysemh34 32+5 inci haftada öksürük başladı göğüs ağrısı öksürdükçe kaburgalarımın içinden ciğerlerimin ağrısını hissediyorum yaşayan var mı nasıl geçer bu hastalık bilgisi olan var mı ?
Aysemm44 Aysemh34 Valla aynı şeyleri yaşadım gittim yüksek derecede bronşit çıktı yazacağım tarifi 1 hafta yap igleşirsin doktor bile şok oldu bronşitin yok olduğunu görünce 😂
Aysemm44 Aysemh34 Yarım çay bardağı Kara dut pekmezi 1 yarım limon 4 yemek kaşığı sıcak su Hepsini karıştır yavaş yavaş sabah akşam iç en geç 3 güne düzelirsn valla bi rahat yatardım ben bu tariften sonra uyumaya 10 dakka kala yap rahat yat
Aysemh34 Aysemm44 çok teşekkür ederim üzüm pekmeziyle yapıyordum bu tarifi ama dut pekmeziyle de deneyeceğim kesinlikle kendim bir yana bebeğim de hastalanır diye korkuyorum açıkçası tekrar teşekkür ederim 🥰
Aysemm44 Aysemh34 Bebeğe bişey olmaz korkma ben 3 ay öksürdüm bilemedim gittim bronşit çıktı çok şükür atlatım bi sıkıntı olmadan