Merhaba kızlar
9+4 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri aşıtı bel ağrılarım var birkaç dk ayakta kalmam bel ağrılarımın coşmasına yetiyor. Bunun üstüne 1-2 haftadırda kalçam ve kuyruk sokumum ağrımaya başladı. 1 saatlik yürüyüşte kuyruk sokumu ağrısından dolayı yürüyüş dönüşünü topallayarak tamamladım. Bunlar normal mi, böyle şeyler yaşayan var mı ?