Nisaiste ikiprensannesi53 yenirmiş ama onu elledikten sonra kendi vücuduna dokunmicakmışsın öyle biliyorum ben
tgbmerve Nisaiste bir yere dokunup dokunmamaktan ziyada Dr unuza sordunuz mu yiyebilirmiyum diye 🙈🤔🤔🤔 Gebelikte sakatat yasak yüksek A vit içerdiği için bebekt egekisimsel anomali yapabilir dedi bana Dr um asla yemedim
Tugba1tugba Nisaiste olmaz canım öyle düşünme hiç. Nar yeme leke olur dediler kilo kilo yedim. Çiğ ete dokunma leke olur dediler onada dokundum inan hepsi hurafe Allah dağlık versin bebişine
Nisaiste Tugba1tugba nar da mı şeke yapıyomuş Allah ım hiç bişey yemicez o zaman böyle giderse 🤦♀️🤦♀️
Evhamlikurabiyeanne Ben inanmiyorum hurafe ama annem bana hamileyken cilek yemis sırtı kaşınmıs leke olacagını düsünmemiş cilekli eliyle kasimıs benim sırtımda cilek seklinde leke var her sene cilek zamani kızarıyor
Lavinya21 Nisaiste belki başka bişey yerken olmuştur özellikle ciğer olduğunu nasıl hatırlıyor masAllah 😂