Nisaiste diyarbakırda bir değil çok kere yedim çocugumun hiç bi yerinde de leke yok. Bence inanç meselesi. İnanarak yapıldığında oluyo heralde🤔 mesela gebeyken türbeye de gidince karnını ellememek gerekirmiş leke kalırmış inanın onuda çok yaptım lekesiz bir kızım var. Sanırım bu tarz şeylere pek inanmadığımdan🤔