Benim bebeğimde 3 hafta önde gidiyor 29. Haftada kasılmalarım başlamıştı hafiften öyle olunca 31.haftamda Nst çektiler sancılarım çıktı gerçekten (ilk doğumumda erken 35+3te olmuştu) bunu da erken gelebilir dedi ciğer geliştirici iğne vuruldum 1 kutu nidilat hap kullandım.Şimdide düzensiz ara ara kasılmalarım oluyor hala.34+1 deyim şu an. İlk bebeğim de hep 3 hafta önden gidiyordu.Bütün hazırlıklarımı bitirdim her ihtimale karşı.Umarım zamanını bekler bebişlerimiz 🥰