Feyza3342 canım ben ilk gunden hissettim bebeğin tutunduğunu. Bariz degisiklikler vardı bende hissetmemek imkansızdı. 2. Gün şiddetli mide bulantısı ve koku hassasiyeti oluştu. Gaz sancısı vardı. Ve halsizlik. 4-5. Günden sonra öyle bir halsizlik ki sanki grip olmuşum gibi yataktan kalkamiyordum. İlaçlardandir tüm bunlar dediler ama ben kendi bedenim de ki değişikliği çok net hissettim. Ama çoğu kişi hiç bir şey yaşamadım diyor. Belirti arama o yüzden. Kabız olma asla ıkınma buna çok çok dikkat et yeter.