Ayseliada ben regl günümde aynı şekilde bir kere oldum o gün gebelik testim pozitif çıkmıştı ☺️muhtemelen sizde de öyle oldu Şuan 8 haftalık hamileyim. Yarın direkt doktora gitmenizde fayda var,çünkü 2. günde kanamanın olmasında bi anormallik olabilir.