Benim ilk çocuğumda detaylı ultrasonda söylediler 40. Haftama kadar geçmedi hatta ben bile görebiliyordum ultrasonda doğumdan sonra kaybolmuştu çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Doktorum o zaman söylemişti ya hamilelikte yada doğumdan sonra kayboluyor diye. 2 aylıkken tekrar baktirdik kardiyolojiye içimiz rahat etsin diye çok saglikliydi,☺️