Filiz_1907 Bebeğim 36+1 haftalık sezeryan doğum yaptım amniyon sıvısını atamadığı için solunum da zorlanıyordu yoğun bakıma aldılar aynı şeyi yaşayan var mı bilgi verebilir misiniz
Seryn Filiz_1907 15. Gün hala solunum cihazında herşeyi temiz çıkıyor fakat hala makinasız nefesi iyi değil daha kucağıma almadım çok zor çaresizim daha ne kadar kalır bilmiyorum
Cansel11 Ben yaşamıştım çok fazla amniyon suyu yuttuğu için yoğun bakıma almışlardı ama çok uzun sürmedi 1 saat sonra getirdiler çok şükür sonradan Bi sıkıntı da yaşamadık gelir gelmez memegi tutmuştu
Filiz_1907 Seryn Allahım tez zamanda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Şafi isminde şifa versin 🙏kaç haftalık doğum yaptınız Benim bebeğim de 7 gün yattı çok zor bir durum ama merak etme Allahın izniyle iyi olacak Seryn
Seryn Filiz_1907 38 haftalık doğum yaptım ama gelişim geriliği vardı 2 hafta kadar ama küçük doğmadı tek sıkıntı solunumu :( amin
Bino Seryn benim de 3. Günü kuvez de sürfaktan ilaç verdiler bugün enfeksiyon olmasın diye antibiyotik başlamışlar. Beklemek o kadar zor ki. Hızlı nefes alıp veriyodu inşallah ilaç iyi gelir. Rabbim bebeğime de sağlık versin bizde alıp gelelim evimize🤲🏻
Seryn Bino aynı bizimde öyleydi ilk günler gerçekten çok zordu ama onu gün geçtikçe iyi görmek bile yetiyordu inşallah bir an önce sizin bebişinizde iyileşip gelir bol bol dua edin ben hep öyle yaptım çok şükür 🩵