ekimannesi_ benim erkek , ilk gebelik , direk rahim üst kısmı şişmeye başlamıştı , ve hep ortada top gibi göbeğim oldu yanlarim boş , çok erken çıktı göbeğin diye bana sasirsalarda , karnimdan dolayı erkek diyen çok olmuştu zaten ama asermelerime de kız diyorlardi🙈😆