miranatlas kesinlikle aslında onlar şikayetçi değil biz ve bebeğimiz iyi olsun istiyorlar ama biz rahat edemiyoruz bide benim eşim çok yoruluyor işte sabah gidip gece geliyor yunus polisi o kadar bitik geliyor ki eve ama ona rağmen bana bakmaya ev işlerini halletmeye çalışıyor vicdanım sızlıyo resmen halbuki bizde keyfimizden yapmıyoruz acı çekiyoruz bebeğimiz var ama birinin sürekli sana bakması aşırı zoruna gidiyor insanın bi doğursam kendi işlerimi halletsem diyorum ama doğuruncada bebek …