miranatlas ben zaten rahim kısalığım geçene kadar doktorum çıkarmadı hastaneden yükselince normale dönünce çıktım fakat doktorum ağır işler yapmayacaksın çok ayakta durmamaya çalış kendi ihtiyaçlarını gider sadece dedi . Bende en başlarda aşırı korkuyordum sağolsun eşim ve annem çok destek oldu şimdi de yapma diyorlar ama ben duramıyorum yerimde ayakta durunca da acı çekiyorum sertleşiyor karnım belim ağırıyor napıcaz bilmiyorum 🤦🏻♀️ doktoruma sorucam yarın büyük ihtimalle yat diyecek zaten en iyisini yapıyosun yat