mystery00 Aventin biberonunu almayı düşünüyorum ama plastik olan 2li 500küsür, cam olan 900küsür. Plastik kullanan var mı yani illa cam mı olması gerek sağlık açısından sıkıntısı olur mu kullananlar yazarsa sevinirim
Anneadayiii__ mystery00 cam kırılır diye plastik aldım neden sağlıksız olsun hem o da plastik değil zararlı olanlardan değil yani içeriğine iyi bakın
nb- mystery00 ben avent önermiyorum. İlk 2 3 gün bebeğim beni ememedi ama aventi de ememedi çekiyo çekiyo gelmiyo. Chicco nun yenidoğan biberonu var anne göğsü gibi onu çok rahat aldı ve meme reddi de yapmadı. Şu an anne sütü ve mama birlikte ilerletiyorum. Plastik evet cam kadar sağlıklı değil diye ben cam aldım kendisi tutmaya başlayana kadar cam kullanırım en azından diye düşündüm
Seval88 mystery00 dr browns alın kolik önleme özelle iyi ile bence en güzeli o . 2 çocuğumda da hem Avent hem de browns kullandım ilk zaman dr browns sonraki zamanlar için Avent güzel
Anneadayiii__ mystery00 pp onların içeriği zararlı plastik yok olsa o kadar pahalı olmaz içini ferah tut
Anonimoo Ben yenidoğan aldım sadece pp olandan cam ağır olduğu için indirimde denk gelmiştim büyük biberondada nuk var görümcem getirmiş o yüzden almadım cam hem ağır hemde çocuk fırlatsa kırılır pp olan daha iyi bence
Nurasl1 Philips aldım emzik biberona karar veremedim hala antikolik alsam diye düşündüm ama plastik şişe cam olan seri yada Tommytom antikolik önerdi arkadaşım ona bakicam birde
Neslibt72 mystery00 avent i seri olarak almıştım plastiklerini. Doğum sonrası emziremedim ve mecburen biberonla hareket ettik. Kesinlikle avent almayın fos. Sonrasında como tomo aldım 250ml olanından birde 0-3 aylık yedek uç aldık 5 aydır tepe tepe kullanıyorum. evet pahalı ama zaten tek biberon yetiyo. Ve asla gaz yapmıyo bebek gerçekten anne memesinden içer gibi yavaş çekiyo aventte 5 dk da bitirdiği mamayı como tomo ile en az 15 20 dk da içebiliyo bu demek oluyo ki avent hava kaçırıyo ve yavaş akış değil buda bebekteki gaz problemlerimi kesinlikle artırıyo. Süt verirsenizde sağdığınız zaman kullanırsınız yani her türlü kullanılacak gaz problemiyle ve huzursuzlukla cebelleşmeyin como tomo alıp geçin kim bu aventleri böyle ünlü yaptı bilmiyorum 😂😂madela biberonalrda aşırı iyi ama daha da pahalı
mystery00 Neslibt72 hadi ya onlara da bakayımm bi vqlla karar veremedim bi türlü ya herkes avent önerdiği için ona bakıyorum hep
Neslibt72 mystery00 gerçekten neden avent öneriyllar anlamış değilim ben emzirme danışmanıyla çalıştım iyi ki de öyle yapmışım keşke gebelikte tanışsaymışım boşu boşuna aventin ürünlerini almazdım.
Ebru3457 mystery00 bende cam alacaktım ama sonradan plastik aldım kırılır tehlikeli vs diye onların biberonları tamamen plastik değil benim bildiğim cam karışımı vs olması lazım bende Lansinohun biberonunu aldım