Merhaba herkese! Memorialda dogum yapan yada yapmayi dusunen var mi? Fikirlerinizi alalim lutfen🙏🏻Memoriali dusunmuyordum, amma doktorum orayla anlasmaliymis. Fiyat da bekledigimden baya yuksek. O yuzden fikirlerinize ihtiyicam var🙏🏻Onceden tesekkurler❤️