Gizemd-01 35+3 ün tatlım yaklaşık 3 haftadır tedavi görüyorum haftada 1 gidiyorum NST ye bağlanıyorum tahlil veriyorum ama hareket hissetmezsen kanama olursa suyun gelirse hemen geliyorsun diyor doktorum.
Bana sonuç çıkmadan teşhisi koymuştu doktorum ast alt ggt yüksek olunca diğeri de 3 günde çıkmıştı şimdi ilaçla rahatladım çok şükür ilacın dozu bile farkettirdi bnde ilk 3 -4 gün fayda bekleme 3 tane kullanalımla başladık şimdi 6 tane kullanıyorum