Alyaduru4541 40+3 az 4 saatdir ağrı cekiyorum sancım var biraz önce hastaneden geldim muayene etti doktor sancın var ama daha artınca gel dedi altdan muayene etti kanamam oldu giderken daha az agrım vardı şimdi yerimde duramıyorum normalmi bunların yaptığı evine git sancın artarsa kanaman artarsa suyun gelirse gel deyip yolamaları
ZeynepSabancay Evet normal ve daha iyi evinde rahat rahat çek sancını. duşa gir ılık ılık. Kendini iyi hissettirecekviryler yap. Sancıların iyice sıklaştığında da git hastaneye