Lavin___ Merhabalar kızlar 6 haftalık hamileyim dün ikinci kontrolum vardı dr bir sonraki önemli muayenemiz 3 hafta sonra dedi yani 9. haftada çağırdı normal prosedür mi böyle yoksa çok önemli değil mi 1-2 hafta geç gitsem de
merve_alan04 Lavin___ o zaman tam yerleştiği yer kese sağlığı hepsi net olur yani 9 haftalık ken aksi bişey için çağrılmaz rutin kontrol
BabyAta Lavin___ doktorunuz ne zaman dediyse o zaman gidin aksatmayın ilk haftalar önemli. Niye geç gitmek istiyorsunuz ki millet hemen görmek için her hafta gidecek nerdeyse 😂
Beyzatls Lavin___ bebegin tam organlarının geliştigi zamanlar sürekli ultrasona giripde o ışınlara maruz bırakma bebegini kalp delikleri oluşabılıyomuş
Sancez56 Lavin___ bizimde öyle oldu 7. Haftada gittik herşey yolundaydı bu yüzden doktor 3 hafta sonraya gelin dedi bize yani 10+1 yarın randevumuza gidicez hayırlısıyla bakalım herşey yolundadır inşallah biraz özledik ama dahada büyümüş bir şekilde görücez çileğimizi 🥰🙏🏻🫠
Biranne_64 Beyzatls ultrason da öyle bir sorum olmuyo hatta bazen hergün bile sokulan hamileler var. Yani radyasyon falan gibi bişey değil kimden duydunuz böyle bir bilgiyi. Benim elimde olsa hergün görmek isterdim açıkçası
biranne__ Lavin___ 6 hafta daha erken zaten o zaman herley tam net gözüküyor diye öyle yapmıştır çağırdığı zamanda gidin
melekserhat Lavin___ bende en son 6 haftalıkken gitmiştim 3-4 hafta sonrasına gel dedi yarın gidiyorum bende diğer kontrole.
yelizerduran Lavin___ doktorunuzun çağırdığı zamanda gitmenizi tavsiye ederim benim riskli olduğu için ilk dönem 2 haftada bir gidiyordum aylık kontrollere geçtiğimizde bile biz meraktan hiç ayı tamamlayamadan gidiyorduk erkenden 🫢🥰
yelizerduran Lavin___ kesem aşağıdaydı düşük riskim vardı ilk 4 ay progestan kullandım çok şükür şimdi 38+1 im doğumu bekliyorum 🥰
yelizerduran Lavin___ amiin inşallah sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰 ama ilk dönem doktorunuzun çağırdığı zamanda gidin derim ne olur ne olmaz önemli zamanlar 😊