Arkadaşlar merhaba 🌸 Ben 36+5 günlük hamileyim. Bu zamana kadar toplam 10 kg aldım. Üç gün önce kontrole gittiğimde doktorum bebişin 3 kg olmuş tatlı yemeyi bırak kilosu yerinde göbek çevresi büyük olunca doğum için sıkıntı olabilir dedi. Bende tatlıyı bırakamıyorum canım istiyor. Önceki kadar çok olmasa da az miktarda yiyorum şimdi. Sıkıntı yaratır mı acaba bebekler son haftaya kadar kilo alır mı. Böyle birsey yaşayan var mı aranızda acaba