eda006 bi açıklığa baksınlar yoksa suni ile zorlama derim. Hakkında hayırlısı olsun .. geçen benim de bi sıkıntıdan dolayı doktor yüksek ihtimalle sezaryen dedi ben direkt kabul ettim çocuğumun günahına giremem .. devlet kolay kolay sezaryen de demezken direkt riske atma dedi doktor bana sezaryeni önerdi.. kuzenlerim 2, 3 sezaryen oldular demek ki atlatilamayacak bisey değil sadece bi 10 gün kadar dişimizi sıkacağız Rabbim büyük neyi hayırlı gordu ise biz onu kabul edelim .. ♥️🤲🏻