Bu konuda eminim ben gibi muzdarip olanlar vardır, sorun şu, doktorum bana bebek hareketlerini saatte en azından 2 kere hissetmem gerektiğini söylüyor. Bazen bebeğim inanılmaz hareketli, gözle göbeğimdeki hareketleri görülüyor. Ama bazen de o kadar küçük küçük hareket ediyor ki, bu sefer panik oluyorum. Geçen gün nst ye girdim orda da aynısı oldu hareket etmedi doktor beni tatlı bir şeyler yemem ve yarım saat sonra tekrar gelmem için gönderdi ve nst tekrarlandı bu sefer de çoştu. İki gündür şimdi az hareket ediyor böyle sert hareket etmiyor. Hıçkırık tutuyor ben hissediyorum arada bi hareket ediyor ama küçük küçük.Bu doktorlar beni strese sokuyor. Büyüklerimiz ve doğum yapan yakınlarım ise, onun da bir insan olduğunu uyuyor olabileceğini her zaman hareketli olamayabileceğini söylüyor. Artık neye inanacağımı bilemedim gerçekten 😅 şimdi çikolata yedim yine küçük küçük hissediyorum. Aynı durumu yaşayanlar varmı açıkcası merak ediyorum