nazel123 Pinar_3 merhaba hangi ilacı içiyorsunuz bende 8haftalığım bulantım vardı şimdi kusmalarda başlıyor 😔 ilaç baya fayda ediyor mu
Semanurgns Gizemmnur- yaaa aynı benimde bulantım olmadı sizin gibi aynı şekilde aynı durumu yaşıyoruz desene😂😂
Gizemmnur- Semanurgns valla Allah’a şükür sıkıntılı bı hamilelik geçirmedim son dönemlerde oldugmuz için artık ağrı sancı oluyo ama o da normal onun dışında bı sıkıntım olmadı inşallah doğumumuz da böyle olur Allah’ın izniyle 😊
Semanurgns Gizemmnur- söyle şeyler diyolar bulantı olmayınca erkek çok olunca kız alakası yok o zaman
nazel123 Pinar_3 peki zamanı önemli mi banada verdi yatmadan iki tane al dedi ama ben sabah akşam olarak kullanınca daha iyi geldi doktora da sormamıştım o ara