Sosisligunlerr 35+1 3,060 gram doğdu. Aslında hiç bir sorun yoktu gebelik şekerinden kaynaklı erken alalım dedi doktorum birde düzenli sancım vardı, ilk doğum sezaryan olunca yine sezaryana alındım oğlum göğüsüme doğru yukarı çıkmış doktorlar tekte alamadılar o arada su yuttuğu için solunum kaynaklı alındı. Kilosu boyu kurtarıyorsa korkmayın lütfen. Ben 40 kere sormuştum kabul ettim ama sorun olmaz erken değil dimi diye doktorum, bebek hemşireleri sorun yok boyu kilosu 38 haftaya uyumlu demişlerdi. Sadece bebek hemşireleri bazı bebekler tedbir amaçlı bir süre küvezde kalabilir korkmayın normal diye moral vermişlerdi. Zaten 2 gün solunuma bağlı kaldı geri kalan 5 gün antibiyotik tedavisi bitsin ve kilosu kontrol altına alınsın diye tutuldu. Stres çok etkiliyor benim ikinci gebeliğim çok zor geçti stres vs sürekli ağrılarım vardı falan o yüzden olabildiğinde rahat olun. Güzel düşünün bebeğiniz güzel etkilensin