Bende şuan 30+2 deyim bir kaç haftadır arada bende de oluyor. İlk defa olduğunda doktoruma gittim nst istendi ama şükür ki sancı çıkmadı, Hemşireme sormuştum düzenli değilse yalancı ağrıdır dedi bir de kramp şeklinde giriyorsa magnezyum eksikliği olabilir değerlerine baktir bu arada da günde 1 şişe maden suyu iç demişti.