Hanımlar 24 haftalık hamileyim doktorum gebelik şekeri testi önerdi ama çok kararsızım etrafımda yaptırmayan tercih etmeyen çok insan var ama doktorum “Ben öneriyorum ben de hamileyken yaptırdım kesinlikle bebeğe bi zararı yok iki dilim baklavaya eş değer” dedi. Eşim ve ailem yaptırmamam taraftarı böyle şeyler onceden yoktu diyorlar. Taramalar gibi bunlarda sonradan çıkan şeyler diyorlar. Canım tatlı da çekiyor sıkça ama önceden de tatlıyı severdim. Siz ne yaptınız tecrübeleriniz neler yaptırmayanınız var mı? Yaptırmak gerekli midir? Her yaptırmayan riskim taşır? Yaptırmayıp ölçülü yemek olmaz mı? Kafamda bir sürü soru var yardımmm 🫤