likapaa53 kızım 3 yaşında 2 hafta sonra dogumum var inşallah oğlum olucak hayırlısıyla.bence en ideal yaş 3 yaş cunki bez mama gibi ihtiyaçları bitmiş oluyor maddi olarak zorlama olmaz , tam anlamıyla rahata alismadan çocuk yapılmalı bence yoksa asla cesaret edilmez supriz bir hamilelik olursa eziyet gibi gelir şuan birlikte buyuyecekler inşallah kızımda bana yardımcı olur diye düşünüyorum 😍