likapaa53 ikinciye hamileyim doğduğunda aralarında tam 5 yaş
Olcak pedagogların önerdiği aralıkta böyle. İlk çocuk anaokulu çağındayken olmalı hem ikinciye zaman ayırıp dengeyi kurmanız açısından hemde çocuğun psikolojisi açısından. Bilerek yakın yapan kişilere açıkcası kızıyorum çocuklarınada üzülüyorum bir tane bile yakın yaşta dengeyi kurabilen aile görmedim. İlkine büyümüş gözüyle bakılıyor iki üç yaşında anneye ihtiyacı varken altı bezliyken kardeşi olması kötü bir durum