Merhaba en iyisi lierac deniyor ben bir kutu kullandım fakat daha sonra eczanede bulamadım Türkiye’den çekilmiş sanırım. 2 kutu Bio oil kullandım memnun kaldım, hipp çatlak önleyici bodu butter bir kutu kullandım en çok onu sevdim sanırım. Yağdan daha iyi geldi kıvamı tok ve yapış yapış yapmıyor. Hipp çatlak önleyici yağ da kullandım fakat gramajı çok minik onun yerine bio oil almak daha mantıklı ikisi arasında bir fark yoktu bence. Yani aslında tek bir şey kullanmıyorum, indirim takip edip, içeriği temiz ürünler almaya çalışıyorum. Şimdi bir kutu daha hipp body butter aldım onu kullanacağım. Bu arada kaşıntım olduğumda bu saydığım tüm ürünler kaşıntımı dindirdi sanırım marifet üründe değil cildi nemli tutmakta.. umarım size bir fikir verir bu yazdıklarım.