0924m Saygı hastanesinde doğum yapan varmi fiyatlardan bilgisi olan yada oraya giden var mı varsa hangi doktora gidiyosunz
Hazalllldns 0924m merhaba bende 14 haftalık hamileyim doktorum Pelin koca kendisinden çok memnunum doğumumu da orada düşünüyorum
Filiz_1907 Ben sezeryan yaptım zorunlu sezeryan 17 bin isteğe bağlı sezeryan 22 bin ebru Ağırdemir de yaptım doğumumu
0924m Filiz_1907 bnde ebru agirdemire gidiyorum ne zaman doğum yaptın fiyatlar değişmiştir büyük ihtimalle
0924m Hazalllldns evet onuda duydum çok iyi diyolar ben sans eseri ebru ya gittim oda çok iyi doğum ücretleri artmış diyorlar ama