Kızlar 35.haftamdayim sabah 8 30 dan beri ağrım var ama ilk önce karnım ağrıyor sonra belime geçiyor ordan da kasıklarıma iniyor bazen 10 dk içinde 3 4 kez oluyor bazen epey bir süre olmuyor yani 15 dk felan sabah ishaldim de şimdi ishal değilim ama karnım arada gurulduyor bunlar doğum belirtisi mi 4. Gebeliğim ama digerlerin de böyle bir şey yaşamadım yarın sabah doktora gidicem ama gene de fikir almak istedim