Rgmss Anneler ne durumdayız, hazırlıklarımız nasıl gıdıyor? Heyecan var mı isimler belli mi daha alınacak neler kaldııı 🌺 Hastane cantası hazırlıgını ne zaman yapıcaksınıız 🫠💐
annelik_4 Rgmss son 93 günümüž Allah nasio ederse insallah bebeğimin bir kaç eksiği kaldı bebek bezi,alt açma örtüsü bir de 2 tane daha müslin battaniye alcm yaz başı doğacağı için az gelir 3 tane diye düşündüm terleme falan olur diye kendim için henüz bsy almadım bayramdan sonra kendim için alışverişe çıkacağım günden güne heyecanım artıyor bir yandan korkuda oluyo ilk olacağı için hiçbsy bilmiyorum insallah su gibi geçer hepimizin doğumu sağlıkla alırız kucağımıza 🤲😊hastane cantasinida yine bayram sonu hazırlamayı düşünüyorum 34 haftalık falan olcm ozaman bide büyük temizlik yapcm annem yanıma geleck evim temiz olsun doğumdan sonra malum bı süre iş yapamiyosun bakalım sonumuz hayr olsun sabırsızlıkla bekliyorum bebeğimi 😍😊
Ahsksdk Rgmss son 82 gün nasipse❤️ ismimiz YAMAN olacak 💙 hazırlıklıkların yarısından çoğu bitti diyebilirim ama hala çanta hazırlamadım henüz çantada almadım🙈
Rgmss annelik_4 ben de sizin gibiyim bayramda hazırlayacagım ınsallh cantayı da 🌸 Allah hayırlısıyla kucagımıza almayı nasıp etsın 🙏🏻
Leyla39 Ahsksdk Yaa 🥰🥰. Bu beni daha çok heyecandirdi. Kafa kafaya gidiyoruz. Benim sezaryan olacak. Sizin
Kdjhjhhj Rgmss benimde sezeryan olacağim için 20 mayista az kaldi bu ay bittimi hem evin temizliğine girişcem sonrada bebeğin elbiseleri temizliği çanta hazirliği derken bazen yetişemiycekmisim gibi geliyor ama😂
Kahverengi Rgmss 70 diyor uygulama ama sezeryan olacağım için daha az bade ismine karar verdik hastane çantam falan herşey hazır ilk bebeğim erken geldiği için garantiye almak istedim herşeyi 😊
merylii_ Rgmss son 80, erken doğum riskim vardı o yüzden her şeyi aldım, yıkadım, ütüledim, kaldırdım, hastane çantamızı da hazırladım. Sağlıkla ve kolaylıkla oğlumuz Gökalp’i bekliyoruz inşallah 🩵🥰
Boncukk123 Rgmss hastayım hiç birseye halim yok hamd olsun bugün odaları toparladım dolap gelir gelmez kıyafetleri yıkayıp ütüleyeceğim inşaAllah sağlığım olur 29 a girdik ağırlaştım iyice bel ağrılarım var son ana bırakmak istemiyorum hiç birseyi kendime daha bişey almadım bebegin de çok bir eksiği kalmadı senın nasıl gidiyor canım