Maraffguler canım benim bat 26 Şubat’tı ama 23 Şubat’ta kanamam oldu erken adet oldum dedim korunma sonrası düzensiz olmuştu zaten ama kanam 1.5 gün tek sürdü burdaki arkadaşların ısrarı üzerine test yaptım çok silik çıktı ondan önce erken gebelik testinde negatif çıkmıştı 22 Şubat’ta 26 Şubat’ta başka markaların da testini yaptım yanılma olmasın diye silik çizgiler hayla çıkınca bende acile gidip kan verdim kanda da pozitif çıktı 11.97 28 Şubat’ta tekrar verdim 26.50 olmuştu bu gece tekrar verecem inşallah yükselme vardır geç döllenme olmuşsa sizinde pozitif olma ihtimali yüksek o yüzden sizde kan verin bugün gecikmenin 6. Günü bu sabah ki testim bu şekilde 